ثبت نام آغاز شد

 

 

ثبت نام در برنامه های جشنواره تابستانه کانون فیلم و عکس پلی تکنیک آغاز شد. چند نکته حایز اهمیت و قابل توجه:

 

۱- ثبت نام همه روزه به جز پنج شنبه و جمعه، از ساعت ۱۱ الی ۱۶ انجام خواهد شد.

 

۲- محل ثبت نام: خیابان حافظ - دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی تکنیک تهران) - ساختمان کانون های فرهنگی-هنری - کانون فیلم و عکس

 

۳- برای کسب اطلاعات بیشتر چند راه وجود دارد: مراجعه به پست های قبلی همین وبلاگ، گذاشتن کامنت و پرسیدن سوال ها، ای-میل زدن و پرسیدن سوال ها (sina_matlabi@yahoo.com)، تماس با شماره های ۱-۶۴۵۴۳۱۱۰ (داخلی ۱۰۷) در وقت های ثبت نام، مراجعه به کانون فیلم در مواقع ثبت نام

 

۴-  ثبت نام به صورت تلفنی و اینترنتی هم انجام خواهد شد. برای ثبت نام تلفنی در وقت های ثبت نام با شماره بالا تماس بگیرید. و برای ثبت نام اینترنتی به sina_matlabi@yahoo.com میل بزنید و در میل خود چند چیز را فراموش نکنید: نام و نام خانوادگی(کامل)، شماره تماس، دانشجو هستید یا خیر(کدام دانشگاه و چه رشته ای)، تمایل به ثبت نام در کدام کلاس(ها) یا کارگاه(ها) را دارید.

 

۵- برای اطلاع از وجه کلاس ها و کارگاه ها در وقت های ثبت نام با شماره های فوق تماس گرفته یا حضورا مراجعه نمایید. قابل توجه این که برنامه های کانون فیلم و عکس پلی تکنیک، به جهت دانشجویی بودن، در مقایسه با موسسات سطح شهر، با هزینه بسیار نازل برگزار می گردد.

 

۶- ظرفیت کلاس ها محدود است. در صورت تمایل هر چه سریعتر اقدام نمایید.

 

۷-  جشنواره از شنبه ۱۴ مرداد آغاز می شود (به جز کلاس نظریه فیلم / مازیار اسلامی) و به مدت ۶ هفته (۲۴ شهریور) به طول خواهد انجامید. کلاس ها معمولا ۱۰-۱۲ جلسه ای هستند.

نظرات 2 + ارسال نظر
رزا جمعه 6 مرداد 1385 ساعت 14:25 http://shazdekoochooloo.blogfa.com/

نمایش و نقد فیلم هم ثبت نام می خواهد؟ اگر این طور است ثبت نام چگونه است؟ برای هر جلسه ی نقد فیلم جداگانه یا باید همه را ثبت نام کنیم؟ چه طور از اینکه چه روزی چه فیلمی نمایش داده شده و نقد می شود مطلع شویم؟
لطفا راجع به ثبت نام مورد بالا توضیح دهید. (هزینه را هم اگر بگویید ممنون می شوم.)

دوست عزیز برنامه ما این بود که برای برنامه نمایش و نقد فیلم به صورت جداگانه بلیط فروشی کنیم ولی فشارهای فزاینده از سوی مسئولین دانشگاه ما را مجبور کرده است که اجازه دهیم تنها کسانی که در کلاس ها و کارگاه ها ثبت نام می کنند در برنامه نمایش و نقد فیلم شرکت کنند. یعنی جنابعالی متاسفانه مجبور هستید حداقل در یکی از کلاس ها یا کارگاه های ما ثبت نام کنید.
در مورد اطلاع رسانی هم در همین وبلاگ خبرهای جدید را می گذاریم.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد