پوستر جشنواره

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام. دوست عزیز هزینه کلاس کارگردانی آقای موتمن چه مقدار است و چه قدر طول می کشد و چند روز و چند ساعت در هفته است؟
مهلت ثبت نام را هم اگر بفرمائید ممنون میشوم

کانون فیلم و عکس پلی تکنیک جمعه 6 مرداد 1385 ساعت 18:03

ثبت نام که مهلت خاصی ندارد. فقط اولا ممکن است ظرفیت کلاس پر شود و دوم این که با توجه به شروع کلاس ها که از ۱۴ مرداد است، اگر دیرتر ثبت نام کنید ممکن است جلسات ابتدایی کلاس را از دست بدهید. کلاس آقای موتمن ۱۳ جلسه است. جزئیات را در پست های قبلی همین وبلاگ می توانید ببینید. در مورد هزینه کلاس هم تا آن جا که من اطلاع دارم بسیار کمتر از آن چه که موسسات دیگر می گیرند هست. واقعن مبلغ ناچیزی است و به همین دلیل ممکن است کلاس هاو و کارگاه ها زود پر شوند. برای اطلاعات بیشتر همان طور که در پست های قبلی گفته شده در زمان ثبت نام با شماره تلفن ها تماس بگیرید یا این که مراجعه کنید و حضورا بپرسید.

سلام. ممنون از راهنمائیتون. اگر میشه مبلغ دقیق کلاس رو بگید چون با جواب شما همچنان سوال من بی جواب است.
شهریه چقدر است؟!!!

یه سوال دیگر:
کلاس های آقای موتمن را که نگاه کردم یکشنبه و سه شنبه بود. منظور ۲ روز در هفته است یا نه، منظور این است که دو نوبت کلاس دارند یعنی یا یکشنبه یا سه شنبه

کانون فیلم و عکس پلی تکنیک شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 21:30

آقا محمدرضا؛
اولا این که چون تعداد کلاس ها و تنوع اونها زیاد است و همچنین تعرفه ثبت نام برای دانشجویان پلی تکنیک و دانشجویان غیرپلی تکنیکی و غیردانشجویان تفاوت می کند حضور ذهن راجع به قیمت دقیق ندارم و این که عرض کردم زمان ثبت نام تماس بگیرید و بپرسید به همین خاطر بود که همه هزینه ها روی یه جدول جلوی مسئول ثبت نام هست و به سرعت می تونه پاسخگوی شما باشه. حالا اگر حدودی بخواید کلاس کارگردانی اگه اشتباه نکنم برای دانشجویان چیزی حول و حوش بیست هزار و اندی بود و برای غیر دانشجویان سی هزار و اندی. البته می گم اگه اشتباه نکنم. دقیقش رو با شماره های اعلام شده تماس بگیرید دوستان در خدمتتون هستند. یا این که با شماره ۰۹۳۲۹۱۱۵۰۶۱ آقای کشاورز تماس بگیرید.
ثانیا کلیه کلاس ها و کارگاه های ما فقط یه سری هست و دو سری نداریم. یعنی کلاس آقای موتمن دو جلسه در هفته است و نه دو سری کلاس.
سوال دیگه ای داشتید در خدمتتون هستم.
با تشکر

وبگرد دوشنبه 9 مرداد 1385 ساعت 09:53

کلاسهای جالبی اساتید خیلی خوبی را انتخاب کردید چرا ازطریق پایگاه خبری فیلم کوتاه اعلام نمی کنید اون جوری همه خبردار می شوندو کلاسها را از دست نمیدهندآدرسشwww.shortfilmnews.comموفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد